Subscribe:

streda 18. februára 2015

PROTECTOR - zmäkčovač vody

V prvom článku som písala o tom ako čistiť práčku a prečo je to dôležité a tiež som spomínala PROTECTOR – zložku, ktorú obsahujú pracie prostriedky DEDRA.

PROTECTOR je zmäkčovač vody, ktorý zabraňuje usadzovaniu vodného kameňa v práčke, čím šetrí „elektriku“ a zároveň Vám šetrí peniaze aj za „prach“. Skvelá vec, vzhľadom k tomu, že na Slovensku máme takmer všade stredne tvrdú alebo tvrdú vodu. Možno si hovoríte: „No jasnééé, ďalšia hovadina, za ktorú mám vyhadzovať peniaze.“

Nemusíte. Môžete prať, tak ako ste zvyknutý. Pokúsim sa Vám to vysvetliť na varnej kanvici. Tú má v dnešnej doba snáď každý. Poznáte to, ako si v nej pár krát uvaríte vodu a už je zase plná kameňa a treba ju vyčistiť. Predstavte, že by existoval nejaký prášok, ktorý by ste mohli dať do vody a kľudne kanvicu používať aj pol roka, kým by ju bolo treba vyčistiť. POZOR! Tým som nechcela povedať, že máte PROTECTOR sypať do varnej kanvice.


Ak neviete akú tvrdú máte vodu VY a ako správne dávkovať  PROTECTOR, tu máte mapu, ktorú som stiahla zo stránky www.mertens.sk a pod mapou nájdete tabuľku s dávkovaním.

TVRDOSŤ VODY mmol/l
Dávkovanie PROTECTOR-u podľa tvrdosti vody
Stredne tvrdá voda
50 g
Tvrdá voda
80 g
Veľmi tvrdá voda
120 g

Teraz Vás možno napadlo: „Prečo mám potom používať aj LIQUIDATOR, tak stačí používať len PROTECTOR, nie?“
NIE. PROTECTOR je LEN zmäkčovač vody, LIQUIDATOR je čistič práčky a odstraňuje aj zvyšky pracích prostriedkov. Ou, teraz ma napadlo lepšie prirovnanie ako s kanvicou. PROTECTOR je ako sestrička. Poradí, ale nevie všetko to, čo doktor LIQUIDATOR.

A ešte jedna vec. PROTECTOR je výrobok určený pre tých, ktorý používajú komerčne dostupné pracie prostriedky, tie čo majú v každom obchode. Tí z Vás, ktorí perú prachmi a gélmi od DEDRY, v nich už PROTECTOR je.

PROTECTOR je dostupný v troch baleniach: prášok 500 g a 1,5 kg alebo tablety 10 ks.

Či používate prášok alebo tablety je to jedno. Jednoducho dajte PROTECTOR do bubna spolu s práškom na pranie. 

V ďalšom článku si posvietime na prachy a gély na pranie. KONEČNE. Spomínala som ich v prvom článku a stále nič, že. Tak ale treba ísť pekne poporiadku.
Ak máte nejakú otázku, píšte a ja Vám odpíšem hneď ako to bude možné. A ďakujem, že ste to dočítali dokonca. Verili by ste tomu, že som mala v škole problém vypotiť aspoň pár viet? A teraz to musím prepisovať a vymazávať, aby z toho nebola diplomová práca. Veď kto by to potom čítal.

KDE V e-SHOPE

0 komentárov: